Ketkä arvioi ulkonäön perusteella? Ei meidän lähipiirissä ainakaan kukaan? Mä en oo huomannu?

Musta on tyhmää, että media tyrkyttää meille joka puolelta näitä "kauneusihanteita" ja muita. Tiesitkö muuten, että iso osa täysin normaalipainoisista tytöistä pitää itseään ylipainoisena, ja ylipainoiset pojat itseään normaali painoisena. o_O

Miksi varsinkin tyttöjen pitäisi kaikkien olla kauniita ja tikkulaihoja, jotta olisi kaunis. Mä arvostan luonnollista kauneutta. Nää ulkonäköpaineet on nykyään liian kovia, ei ihme että monista tulee anorektikkoja ja muita. Nämä ulkonäkökysymykset aiheuttavat varmasti myös masennusta ja muuta. Mä INHOAN tätä juttua, miksei saa kaikki saa olla täysin vapaasti mitä huvittaa? Jos et oo, niin sua aletaan haukkua. Kamalaa immeiskuntaa. Tarkemmin tilitetty Kolmen Koplassa

Sä kelpaat kaikille, just sellasena kun olet, ei sun tarvi siitä murehtia! Susta vaan tuntuu siltä. Ei me kukaan katota miltä sä näytät! Sä oot niin ihana ihminen, ei sun tarvi murehtia tollasesta!

**

Öhmp, mä en tiedä oonko mä ihan sun ystävyyden arvoinen, Rubiini, kun sulla on noin korkeat vaatimukset... o_O

Katsotaampa...

hyvä kuuntelija, jaksaa siis kuunnella toista eikä höpöttää vaan omia juttujaan koko ajan
- Mä höpötän aina omista jutuistani, enkä välttämättä huomaa toisia jos ne ei ite tuo itseään esille. Mä puran aina kaiken kavereilleni ja siinä jää helposti päälle että "mulla on kaikki paskasti" ja toiset jää sitten jonnekin omine ongelminee. Mä kyllä yritän kuunnella ja auttaa ja noin, mutta menestys on sitä ja tätä.
pitää sekoilusta X'D
- No tää taitaa olla melkein ainut, minkä mä näistä voin allekirjoittaa ilman mitään sivuhaaroja; ajattelen, että "hei, sehän on vaan hauskaa kun ihmiset katsoo pitkään ja ajattelee, että mä oon sekaisin ja hullu".
tajuu mun vitsit, on huumorintajuinen
- Ömp, mulla on... omalaatuinen huumorintaju... Mutta kyllä mä sun vitsit tajuan.
on luotettava
- Enemmän tai vähemmän, muhun ei kyllä kantsisi turhia luottaa. Mä kyllä yritän kovasti olla luottamuksen arvoinen.
ei valehtele, on rehellinen
- Mä valehtelen. Liikaa. Mutta kyllä mä kavereille aina vuodatan kaiken, että en tiedä miten toi menee.
on aina täysillä mukana, siis ei teeskentele et joo kyl mul on kivaa
- Oonhan mä... yleensä. Joo, kyllä mulla sun kanssa on kivaa, vaikka sulla onkin välillä aika ihme juttuja. o.O
arvostaa toisia
- Arvostan mä... kai? Mutta mä oon vaan vähän ilkeä mieli, mä jätän joskus ihan tietoisesti hupimielessä toiset vähän... epähuomioon? Mutta mun mielestä tää on tällainen sääntö, mitä pitäisi ajatella enemmän. Puhutaan nyt vaikka yleisesti nimeltä mainitsemattomista ihmisistä, vaikka mun kaveripiiristä. Mitä sitten vaikka heittäisi "läppää", mutta onko toisen vähätteleminen silti oikein? Vaikkei olisikaan tosissaan? Siitä jää huono itsetunto ja muutenkin... Se ei oo kivaa, tuntuu ettei kaverit yhtään arvosta. (Koettu on.)
on epäitsekäs
- Hah, mä oon kaikkea muuta. Oma etu, paras etu
näyttää tunteensa, ei oo silleen et "Ei voida kävellä käsi kädessä ku se on epäilyttävää!" Tai "Ei voida halata ku se on epäilyttävää!"
- No tää on semmoinen, minkä mä voin myös allakirjoittaa, no problems

Mä oon itsekäs, tavoittelen aina omaa etuani ja olen ihan helvetin laiska, mutta mä yritän ottaa kaverit huomioon ja arvostaa niitä. (Jääkö se vaan yritykseksi?)

En mä ole niin hyvä, että täyttäisin noi kohdat. Mutta hei, ei kai kukaan voi olla aina että:" Mä ajattelen kaikkia aina itseni edellä". Kaikki on ainakin joskus itsekkäitä, mutta ihmiset on sellaisia. Kukaan ei voi olla täydellinen. Mä ainakin pidän varsinkin susta, Rubiini, kaikkine huonoine puolinesi. On sitten niitäkin joiden huonot puolet on vaan liikaa mulle... -.-

Eikö aina voisi yrittää ottaa toiset huomioon? Ei tarvitse olla täydellinen, mutta voi silti ajatella omaa käytöstään. Mä yritän >.<

And what if I'm a snowstorm burning
What if I'm a world unturning
What if I'm an ocean, far too shallow, much too deep
What if I'm the kindest demon
Something you may not believe in
What if I'm a siren singing gentlemen to sleep

- What if, Emilie Autumn

PS: Meikä vaihto vähän joulusemman sivupohjan, saat vaihtaa johonkin toiseen jos tahdot. ^^

//Muokattu 19.12.//