Jooh, no ensin sori kaikille jotka on joutuneet kärsimään mun valituksesta. Tää blogi kuulostaa kyllä enemmän mun ja Smaragdin joltai keskustelufoorumilta.... Pahoittelut.

Kyllä mä Smaragdi tiedän, ettei kukaan ole täydellinen eikä voi täysin vastata noita mun "vaatimuksia" mut en mä tarkottanukaan, että pitäis olla täsmälleen tommonen, eihän siihen kukaan pysty kaikista vähiten kai mä itse. Pitäisköhän mun itsekin vastata noihin.... okei mä yritän.

hyvä kuuntelija, jaksaa siis kuunnella toista eikä höpöttää vaan omia juttujaan koko ajan
-kyllä mä yleensä kuuntelen mitä toisilla on sanottavana. Ihme juttu että mä ja Smaragdi aina pohditaan niitä syvällisiä. Myönnetään, mä masennun jos en saa ikinä sanoa mitään omia juttujani. Ja kyllähän mä myös niitä sanon:P

pitää sekoilusta X'D
-joo kyllä mä pidän sekoilusta yli kaiken, ja mä sekoilenkii koko ajan. Jos mä teen jotai tyhmää nii mä aina nauran itelleni pahanpäiväisesti. Siitä kaikki saa päivän parhaat naurut. Sekoilu on kivaa kunhan se ei mene liian asiattomaksi.

tajuu mun vitsit, on huumorintajuinen
Voih, en tajua omia vitsejäni itsekään. Pahoittelut. Älkää kysykö. Mutta huumorintajuinen kyllä olen. Joskus ihan liikaa.

on luotettava
-Joo kyllä mä (omasta mielestäni) olen aikas luotettava. Mulle voi uskoutua. Mun itsekuri on niin vahva, että mulle jää huono omatunto jos teen jotain kiellettyä.

ei valehtele, on rehellinen
-En. Mä inhoan valehtelua. Mä tykkään sanoa asiat niinkuin ne ovat. Valehtelu on raukkamaista. Yritän olla valehtelematta, enkä teekkään sitä kovin usein, ainakaan nykyään.

on aina täysillä mukana, siis ei teeskentele et joo kyl mul on kivaa
-Yleensä. Riippuu tilanteesta ja seurasta.

arvostaa toisia
-Miten sen nyt ottaa. Kyllä mä arvostan toisia ja yrittämistä, mutta sekin riippuu täysin henkilöstä ja miten se kohtelee toisia ja minua.

on epäitsekäs
- Vaikea kysymys. Kaikki on joskus itsekkäitä. Mutta mä en ole itsekäs kovin usein. Joskus on parempi antaa etu toiselle esim. pelin voitossa, jos sille tulee häviämisestä paha mieli. Tämäkin riippuu täysin henkilöstä ja siitä miten se kohtelee mua ja toisia immeisiä.

näyttää tunteensa, ei oo silleen et "Ei voida kävellä käsi kädessä ku se on epäilyttävää!" Tai "Ei voida halata ku se on epäilyttävää!"
-totta puhut Aisy. Tämän mäkin voin allekirjoittaa. Hauskintahan tuossa jutussa on se, että ihmiset toljottaa ja supisee ja tirskuu. Mutta mitä väliä?! Silkkaa lähimmäisen rakkautta.


No joo, kuten huomasitte, en mäkään ole täydellinen. Noi mun vaatimuksethan on aika hurjia, mut enhän mä tarkottanu että ne kaikki pitäis täyttää. Ne on vaa asioita mitä mä arvostan. Se siitä asiasta.

-Rubiini-