Moi kaikki pitkästä aikaa!

Elämä on parantunut kyllä viime kirjoitus kerrastani, mut mua vieläkin pelottaa, et hyväksyykö muut mut sellasena kun mä oon? Kyl mä tiiän et sä Aisy kyl hyväksyt mut en mä tiiä muista. Mut todella, eihän ihminen voi sille mitään, millanen se on ulkonäöltään tai muutenkaan.

Okei, mitä mä täällä taas höpisen?! Mua ärsyttää vaan ku jotkut arvioi toisia ulkonäön perusteella.

Mä ainakin arvostan näitä ominaisuuksia:
hyvä kuuntelija, jaksaa siis kuunnella toista eikä höpöttää vaan omia juttujaan koko ajan
pitää sekoilusta X'D
tajuu mun vitsit, on huumorintajuinen
on luotettava
ei valehtele, on rehellinen
on aina täysillä mukana, siis ei teeskentele et joo kyl mul on kivaa
arvostaa toisia
on epäitsekäs
näyttää tunteensa, ei oo silleen et "Ei voida kävellä käsi kädessä ku se on epäilyttävää!" Tai "Ei voida halata ku se on epäilyttävää!" Hei come on! tottakai kaveriikin voi rakastaa!

Ja oikeesti Smaragdi, onneks sä edes oot tommonen, siks mä pidänkin susta


täs nyt on tähän sopiva laulu: (Miley Cyruksen True friend kuuntele tästä)

We sign our cards and letters BFF
You've got a million ways to make me laugh
You're looking out for me
You've got my back
It's so good to have you around
You know the secrets I could never tell
And when I'm quiet you break through my shell
Don't feel the need to do a rebel yell
'Cause you keep my feet on the ground

You're a true friend
You're here till the end
You pull me aside when something ain't right
Talk with me now and into the night
Till it's alright again
You're a true friend

You don't get angry when I change the plan
Somehow you're never out of second chances
Won't say 'I told you' when I'm wrong again
I'm so lucky that I found

A true friend You're here till the end

ja suomeksi:

Me allekirjoitimme korttimme ja kirjeemme PYI
Sinulla on miljoona keinoa saada minut nauramaan
Sinä pidät minua silmällä
Sinä turvaat selustani
On niin hyvä kun olet lähettyvillä
Sinä tiedät salaisuudet joita en koskaan voisi kertoa
Ja kun olen hiljaa sinä rikot kuoreni
En tunne tarvetta kapinalliseen huutoon
Koska sinä pidät jalkani maassa

Sinä olet todellinen ystävä
Olet täällä loppuun asti
Vedät minut syrjään kun jokin ei ole oikein
Puhu kanssani nyt ja yöhön
Kunnes kaikki on taas hyvin
Sinä olet todellinen ystävä ikuisesti

Sinä et suutu kun muutan suunnitelmaa
Jotenkaan et koskaan ole ulkona seuraavasta mahdollisuudesta
En sano 'minähän sanoin sinulle' kun olen väärässä taas
Olen niin onnekas kun löysin

Todellisen ystävän
Olet täällä loppuun asti