tänään musta tuntui siltä, että mun on pakko... kertoa vähän itsestäni enemmän....
nettinimet nykyään: Rubiini, Wilma
synttärit: heinäkuussa...
luonne: ystävieni mielestä oon ihan seko... se on kyllä aika masentavaa:( tykkään vitsailla, laulaa ja soittaa pianoa. Koulussa olen aika hyvä, kaikki alakoulun opet muistaa mut kilttinä ja fiksuna. En kyllä oo niin hyvä kolussa kuin Smaragdi, koska minulta puuttuu sitä jotain. Mutta huumorintajua kyllä riittää:D Minusta on masentavaa hävitä joka asiassa ja alistua muiden määräilyn alaiseksi, sillä rakastan tehdä asioita omalla tavallani. Joskus en uskalla sanoa mielipidettäni, sillä satoja kertoja on käynyt niin, että kaikki sanovat " Hei miten sä voit ajatella noin? Musta toi on kyl tyhmää! Tekisit tälleen nii et epäonnistuis! " tai jos mä sanon jotai nii " Ei se nyt noin mee! Ootsä ihan tyhmä!?" Jos saisin joskus päättää, tekisin retken luontoon mp3: sen kera... tai ilman. En tiiä miks en kelpaa muille sellaisena kuin olen... Kaikki yrittävät aina muuttaa mielipiteitäni kiistelemällä makuasioista, esim. inhoan kaikkea epäjumalallista. Olen myös aika ajoin masentunut, sillä parhaat kaverini jäivät alakouluun kuutosluokalle. Tämä ei tarkoita, että nykyiset kaverini eivät olisi oikeita ystäviä. Mä nyt oon vaan surullinen, eikä sille kukaan voi mitään. Sori kun tulin tänne valittamaan.